Werkwijze

Werkwijze

Onze manier van werken

Inrichting administratie

  1. Wij starten met een kennismakingsgesprek via Microsoft Teams. Hiermee bepalen we uw behoefte en wat we voor elkaar kunnen betekenen. 
  2. Indien we elkaar weten te vinden, ontvangt u een opdrachtbevestiging (inclusief prijsopgaaf) digitaal ter ondertekening toegezonden.
  3. Vervolgens richten wij een administratie voor u in (in Exact Online) op basis van uw persoonlijke situatie. Indien u al een administratie in Exact Online heeft begeleiden wij de overdracht.
  4. Wij zorgen ervoor dat er een bankkoppeling tot stand komt tussen uw bankomgeving en Exact Online, zodat automatisch 4x per dag de banktransacties worden ingelezen.
  5. Wij vragen u de app van Exact te downloaden waarin u bonnetjes kunt uploaden. Digitale facturen stuurt u naar een apart mailadres zodat deze in Exact Online terecht komen en via scan en herken software geboekt.
  6. U kunt kiezen voor meekijken in de administratie. U kunt ervoor kiezen verkoopfacturen op te stellen via Exact Online.   
  7. Wij vragen machtigingen aan bij de belastingdienst, zodat wij automatisch uw vooringevulde gegevens en belastingaanslagen gaan ontvangen. Ook zorgen we dat u - waar nodig - uitstel krijgt voor het doen van belastingaangiften.
  8. Wij bespreken jaarlijks de aangifte en de jaarrekening met u (via Microsoft Teams). Indien gewenst kunnen wij advies geven over belastingen, waardecreatie binnen uw bedrijf, bezuinigingen en dergelijke.
  9. De jaarrekening en notulen van de Algemene Vergadering van Aandeelhouders sturen wij digitaal ter ondertekening op (indien gewenst naar meerdere ontvangers).

Salarisadministratie en Personeelszaken

Wij nemen de complexiteit weg van salarisadministratie en personeelszaken. Van loonstroken tot wettelijke naleving, wij zorgen ervoor dat alles correct en tijdig wordt afgehandeld via loket.nl

  • EfficiĆ«nte loonadministratie
  • Naleving van wet- en regelgeving
  • Advies over personeelskostenoptimalisatie